Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Dogodine u NATO ili zašto je Beogradu danas Brisel mnogo bliži od Prizrena

Komentari (52) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 12 oktobar 2018 05:48
Aca
Dalek je put od Kosova do Kumanova. Prođu i vekovi. Ali se na cilj sigurno stiže. Dogodine u Prizrenu.
Preporuke:
71
7
2 petak, 12 oktobar 2018 09:54
Brane
Uočiti medijsku kampanju medija u Srbiji posle datuma kada je AV uveo NATO u Šumadiju.

Uočiti maglu koju je režim dizao u Srbiji dok je taj isti režim podizao granicu prema Kosovu.Od magle se nije videlo Kosovo.

Imperija i liberalne gnjide u Srbiji - rasrbljavaju Srbe dovršavajući AVNOJ.
Preporuke:
51
8
3 petak, 12 oktobar 2018 11:54
Čitam
Bravo!
Preporuke:
29
6
4 petak, 12 oktobar 2018 12:07
Joviša Vidić od Rudina
Kada krepa svedski, Kurta i Murta u prizren se stiže već sutra.
Preporuke:
27
3
5 petak, 12 oktobar 2018 13:43
Pa ono, da su naši preci razmišljali kao autor teksta, Srbija i ceo balkan bi danas bio deo turske. Ali imam jako puno razumevanja za autora... treba zaraditi sendvič, i nahvaliti brisel koji nam je "bliži" od Prizrena...
Preporuke:
31
22
6 petak, 12 oktobar 2018 14:08
Spiridon
Ako sam dobro shvatio ovaj tekst je kritika tuđe kritike, to jest te neke moralne panike povodom pesme Beogradskog sindikata koja se pojavila na nekom internet vebsajtu Vajs ( nikad inače čuo za iste), pominje se zatim tu i neka ista takva a nedavna moralna panika tj to neko elitističko kasapljenje oko borbene Lune Đogani i njenih sustanara u Zadruga 2 rijaliti programu, a vidim da ima i Šabačkog vašara sa sve znojavim posetiocima istog koji jedu jagnjetinu o svom trošku. Sve je to valjda planski i smišljeno urađeno, okupatori nam zabranjuju preko tih pismenih elitista autošovinističke provinijencije da budemo mi, što valjda podrazumeva onaj znoj na vašaru, jagnjetinu o svom trošku, kao i gledanje bez zgražavanja Lune Đogani i Zadruge.
Zanimljiv koncept...
Preporuke:
16
13
7 petak, 12 oktobar 2018 14:14
gandra
ćirjaković ovde širi drugosrbijanski defetizam - ne može jednostavno da pobegne od onoga što jeste - ma koliko se rvao sam sa sobom - jednom drugosrbijanac uvek drugosrbijanac
Preporuke:
22
18
8 petak, 12 oktobar 2018 14:22
metohija
„Dogodine u Prizrenu“ je pesma koja Kosovo izmešta u domen snova i nada, koja implicitno ali sasvim jasno saopštava da Metohija danas nije srpska i da to u doglednoj budućnosti neće postati.

Crnogorski mitropolit nedavno reče: "Metohija je bila i pripadala Crnoj Gori i pripadaće ako Bog da i u budućim vremenima"
Preporuke:
15
9
9 petak, 12 oktobar 2018 14:22
Spiridon
@ petak, 12 oktobar 2018 13:43 ‌

Pa ono, da su naši preci razmišljali kao autor teksta, Srbija i ceo balkan bi danas bio deo turske. Ali imam jako puno razumevanja za autora... treba zaraditi sendvič, i nahvaliti brisel koji nam je "bliži" od Prizrena..


Ako smem da primetim, vi izgleda niste pažljivo čitali tekst jer autor prezire Brisel i sve što ima bilo kakve pa makar i maglovite veze sa njim tipa elitističko-pismenog zgražavanja nad Zadrugom ili Šabačkim vašarom. Tako da ne grešite dušu i ne napadajte čoveka bez potrebe, može biti da je on nekada davno možda i voleo Brisel ali sada mu je Prizren bliži i baš o tome i piše tekst...
Preporuke:
34
8
10 petak, 12 oktobar 2018 15:43
gandra
cirjakovic nikako da shvati da je drgosrbijanstvo mentalni sklop, a ne karakterna osobina - i da ma koliko god se on trudio da bude 'bolji covek' i iskoraci iz sopstvenog mentalnog sklopa (koji je po sebi nepromenljiv, za razliku od karakternih osobina) - moguca mu je samo jedna i nepromenljiva vizuru na stvari - ona drugosrbijanska
Preporuke:
11
18
11 petak, 12 oktobar 2018 16:38
Slavomir Srpski
Eto sta ti je (ljudska) sudbina:

Zoran Cirjakovic = ZC = Zeljko Cvijanovic.

Obadva su izvrnuli curak, pa i posle Zeljka Cvijanovica Jopet Zeljko Cvijanovic, ili kako srBska pesama recituje:

Zeljko Cvijanovic umro nije,
dok je sVrba i sVrbije.

Aferim
Preporuke:
9
18
12 petak, 12 oktobar 2018 17:10
Spiridon
@ gandra
cirjakovic nikako da shvati da je drgosrbijanstvo mentalni sklop, a ne karakterna osobina - i da ma koliko god se on trudio da bude 'bolji covek' i iskoraci iz sopstvenog mentalnog sklopa (koji je po sebi nepromenljiv, za razliku od karakternih osobina) - moguca mu je samo jedna i nepromenljiva vizuru na stvari - ona drugosrbijanska

Pa sad, ako je zaista taj drugosrbijansko-defetistički mentalni sklop zasebna kategorija, onda šta ćemo sa svim onima što su se premetnuli sa patriJotske na tu drugosrbijansku stranu?! Mislim ako je to neki nepromenljiv mentalni sklop, kako je moguće da bivši šampioni talibanskog patriJotizma budu danas drugosrbijanske perjanice?! Što se autora teksta tiče, jeste bio je drugosrbijanac, a sada ih čovek ne voli, kao što to obično i biva kod slučaja preskakanja iz patriJotskog dresa u onaj drugosrbijanski i obrnuto. Nešto drugo je dakle izgleda mi ipak u pitanju...
Preporuke:
9
8
13 petak, 12 oktobar 2018 17:26
Zvonimir Bgd
U elitističkim fantazijama privilegovanih, moralne panike se vezuju za „nekulturne“, koji ovde s jeseni vole da odu u Šabac na vašar, a ne za „pismene“, koji se par nedelja kasnije tiskaju na autokolnijalnom vašaru u šumovitom dvorištu beogradske rezidencije nemačkog ambasadora.

Po meni, ovo je bolji deo teksta. Pokazuje nespornu sposobnost autora da kratko i jezgrovito snimi opštu hipokriziju tzv. kulturnih i obrazovanih.

S druge strane, mišljenja sam da je minuciozni Zoran Ćirjaković u ovom tekstu veštački prekvalifikovao poruku pesme Beogradskog sindikata u neko njemu viđeno značenje. Parola "dogodine u Prizrenu" se najpre svakako shvata kao rodoljubiva poruka nade, a ne kao defetističko pozivanje na večno čekanje. Bar je moj utisak takav. Uostalom, da čekanje ne mora da bude večno pokazuje i primer koji sam autor navodi, a odnosi se na jevrejsko "dogodine u Jerusalimu"...
Preporuke:
23
2
14 petak, 12 oktobar 2018 17:46
Spiridon
@ Slavomir Srpski

Eto sta ti je (ljudska) sudbina:

Zoran Cirjakovic = ZC = Zeljko Cvijanovic.

Obadva su izvrnuli curak, pa i posle Zeljka Cvijanovica Jopet Zeljko Cvijanovic


Ah pa tako vam to oduvek biva, šeta klatno tamo pa onda ovamo. Znate i sami onu poslovicu o poturicama, tako da ništa novo pod kapom nebeskom a tamo negde gore se naš novinar u civilu smeška... Aferim, naslednika je dobio...
Preporuke:
7
8
15 petak, 12 oktobar 2018 18:49
mala primedba
Pokušaj da se prikaže podela, oni, pismeni i obrazovani koji po autoru moraju obavezno da budu obožavaoci NATO i EU, i mi, pravi Srbi, nepismeni koji gledamo Pink.
U stvari, to je nastavak drugosrbijanske mantre, po kojoj postoje samo oni i radikali. Međutim, ima tu nekoliko problema, ovih dana ne možeš razlikovati drugosrbijance od radikala, ili obrnuto, u svakom slučaju niko više ne vidi nikakvu razliku između npr Čede Jovanovića i Šešelja. Takođe, i jedni i drugi zajedno su manjina u ukupnoj populaciji, što su najbolje pokazali beogradski izbori. A upravo članovi BS, koji svakako spadaju u pismene i one koji ne gledaju Pink, a nisu drugosrbijanci, i imaju neuporedivo više ugleda među obrazovanom populacijom od svih vajs piskarala zajedno, pokazuju da je ceo tekst zasnovan na pogrešnoj premisi.
Preporuke:
8
6
16 petak, 12 oktobar 2018 19:22
gandra
@spiridon ----ja ne znam ni jednog drugosrbijanca koji je postao na primer nacionalista, ili bilo šta nedrugosrbijansko - u tom smislu je to nepromenljivi mentalni sklop - a to što je vučić danas drugosrbijanac - pa u pitanju je karakterna osobina
Preporuke:
15
3
17 petak, 12 oktobar 2018 19:36
gandra
@mala primedba--- upravo tako - drugosrbijanska mantra je na primer da ni jedan srpski nacionalista nikada nije na primer čitao deridu, liotara, deleza i druge postmodernističke filosofe (iako je sve to trenutno pase, ali dajem primer), jer je srpski nacionalista po definiciji arhaična poluobrazovana pojava - evo ja sam živi primer da to nije tačno - iščitao sam uzduž i popreko sve ove autore i srpski sam nacionalista - nebitno je za ovaj primer šta o navedenim filosofima mislim...itd.
Preporuke:
12
1
18 petak, 12 oktobar 2018 19:40
Spiridon
@ Zvonimir Bgd
U elitističkim fantazijama privilegovanih, moralne panike se vezuju za „nekulturne“, koji ovde s jeseni vole da odu u Šabac na vašar, a ne za „pismene“, koji se par nedelja kasnije tiskaju na autokolnijalnom vašaru u šumovitom dvorištu beogradske rezidencije nemačkog ambasadora.


Po meni, ovo je bolji deo teksta. Pokazuje nespornu sposobnost autora da kratko i jezgrovito snimi opštu hipokriziju tzv. kulturnih i obrazovanih.
Tja, a meni se sve nekako čini da i jesmo tu gde jesmo zato što je vaš nikada prežaljeni požarevački Vožd forsirao prostačku kič-vašarsku zabavu za polusvet, sa sve glorifikovanjem kriminalaca, pa dok se neki šljam bogatio ono što je vredelo je ili pakovalo kofere ili tonulo u nemaštinu. Društvo u kome se uziže prostaštvo ili opravdava primitivizam, na kraju završi gde je završila Srbija danas. Tako da ne vidim u čemu je problem, jer vaši rijaliti Pink & Informer vazduplohovci što se telepromptuju su na vlasti... Uživajte...
Preporuke:
7
9
19 petak, 12 oktobar 2018 20:10
Bojan, Priština
Kao što se gnušaju Prizrena tako bi se u sličnim olnostima sutra gnušali Smedereva ili Čačka.

Nama se istorija ciklično ponavlja ali ovog puta ima jedna velika začkuljica.

Razume se da je uvek teško bilo biti Srbin, zato je onaj moralno i duhovno slabiji deo srpskog naraštaja otpadao, primao veru tuđina, menjao imena, kvario jezik tuđicama - na posletku potpuno se odvojili od srpstva tako što su se kao druga vera međusobno ženili, udavali, rađali

Ali sada je drugačije, ove izdajice, slučajni Srbi, drugosrbijananci, partijaške izdajice i ostali otpadnici ostaju među nama i tu ja nevidim rešenje kako nam sa njima može biti bolje, i kako da se njih otresemo ili da ih neutrališe ?
Preporuke:
8
1
20 petak, 12 oktobar 2018 20:13
Spiridon
@ Zvonimir Bgd
U elitističkim fantazijama privilegovanih, moralne panike se vezuju za „nekulturne“, koji ovde s jeseni vole da odu u Šabac na vašar, a ne za „pismene“, koji se par nedelja kasnije tiskaju na autokolnijalnom vašaru u šumovitom dvorištu beogradske rezidencije nemačkog ambasadora.
Po meni, ovo je bolji deo teksta. Pokazuje nespornu sposobnost autora da kratko i jezgrovito snimi opštu hipokriziju tzv. kulturnih i obrazovanih.
A inače poenta priča je da ti prijemi liče na vašar, zato što su zvanice pretežno vašarski đilkoši, koji su samo presvukli u protklih par decenija po par Tita-patriJote-2. Srbija dresova, odnosno bilo kuda a vašarski praziluk viri svuda. Sve u svemu bila pre tridest godina 8. sednica, pa od Milošević-Markovića nastali udbaški gejaci tzv patriJote a od Stambolić-Latinkinih nastali drugosrbijanci. Mrze se, očima ne mogu da se vide a jedni drugima slika u ogledalu, jer jednima Rusija sve u životu a drugi žive i umiru sa EU...
Preporuke:
12
5
21 petak, 12 oktobar 2018 20:14
Bojan, Priština
Ovakvi me tipovi uvek dete na onog mađarskog pukovnika, kojem su umalo podigli spomenik u Adi iako je poubijao nebrojene Srbe u okupaciji.

Taj mađarski zločinac je bio srpskog porekla, čak je i rođen sa srpskim imenom i prezimenom ali se naknadno pomađario.

Jednom prilikom je izjavio :

Najviše bih voleo kada bi mogao da pobijem sve Srbe na svetu - i na kraju bih i sebe samog ubio kao Srbina.
Preporuke:
10
2
22 petak, 12 oktobar 2018 21:04
Zvonimir Bgd
Spiridon

A šta vi to toliko imate protiv (narodnih) vašara, panađura, sajmova...? Zašto ih poistovećujete sa promocijom kriminala? Kriminal i kriminalci se mogu staviti u kontekst svega, jer ih svuda ima. A narod, tj.sirotinja raja? Narod uzima ono što mu se pruži, prema intelektualnim i duhovnim afinitetima, pa i sopstvenim finansijskim mogućnostima. Šta meni vredi što sam želeo da pre neki dan čujem Bramsov klavirski koncert na Kolarcu u izvođenju izvrsnog pijaniste Luganskog, kada nisam imao para za karte sebi i svojima! Moram ovako nekako takoreći trivijalno da pišem, jer i vaše komentare doživljavam kao trivijalne i površne.
Vašari su i inače proslavili istoriju i duh narodni, ne samo u Srba. A postali su i tematika umetničkih dela u književnosti, slikarstvu, muzici... Vi izdvajate neki njihov kriminalni milje. Takav milje se zapatio u mnogim oblastima, pa i u kulturi, pogotovo među samozvanom elitom. Tu je i poenta autorova koju vi niste razumeli.
Preporuke:
12
3
23 petak, 12 oktobar 2018 21:16
Gorštak
Biće da, kao i svaki preobraćenik koji nikada ne izgleda prirodno u novoj sredini, i Ćirjaković ima potrebu da stalno dokazuje svoju privrženost Prvoj Srbiji nekritički prihvatajući sve faličnosti ne samo Prve nego Srbije uopšte, pa tako nesrećno završava gledajući Parove i Zadrugu uviđajući (ili umišljajući da uviđa) i u tome nekakav autentični produkt nacionalnog duha ili etnosa, a čak se pomalo i oduševljava time.

A istina je da je rijaliti-svet je spoljni konstrukt kojem je lični pečat u Srbiji utisnula društvena septička jama, tj. najgore što Srbija može da ponudi. Pa verovatno Ćirjaković u tome vidi nešto dobro i prirodno jer je to jedan od predmeta kritike Druge Srbije, pa je kao konvertit "naštelovan" da kontrira svome bivšem stavu. Međutim, ovde Ćirjaković greši zbog manjka kritičnosti izazvanog radikalnim antidrugosrbijanstvom.

Njegovo mišljenje o "Vajsu" delim, ali nisam na taj način shvatio pesmu BS, već onako kao što reče Zvonimir BGD.
Preporuke:
5
4
24 petak, 12 oktobar 2018 21:21
Gorštak
Ne slažem se sa autorovom odbranom "Zadruge", mada nikada nisam bio drugosrbijanac. To je destilovano zlo i nema tu ničeg poučnog (što je Ćirjaković natuknuo u jednom intervjuu). Štaviše, tužno je gledati ljude koji to prate i time se zanimaju, pogotovo staru populaciju.
Preporuke:
9
1
25 petak, 12 oktobar 2018 21:26
crni 5 oktobar
Spiridon, tebi odgovor

ti si BOT i plaćen si da samo kritikuješ SLOBODANA MILOŠEVIĆA

ti nikad nisi napisao ŽIVELA RUSIJA i PUTIN
ti nikad nisi napisao ŽIVELO PRAVOSLAVLjE
ti nikad nisi napisao ŽIVELA REPUBLIKA SRPSKA
ti nikad nisi napisao RATKO MLADIĆ je SRPSKI HEROJ
ti nikad nisi napisao NE želimo SRBIJU u EU i NATO
ti nikad nisi napisao VEČNA SLAVA MILICI RAKIĆ
ti nikad nisi napisao SMRT FAŠISTIČKOM ZAPADU
Preporuke:
5
6
26 petak, 12 oktobar 2018 21:32
Spiridon
@ gandra
ja ne znam ni jednog drugosrbijanca koji je postao na primer nacionalista, ili bilo šta nedrugosrbijansko - u tom smislu je to nepromenljivi mentalni sklop
Evo tipičnog primera, onoga o čemu pričam...
Dakle ovako je 1992 godine pisao jedan od osnivač LDP-a i drugosrbijanac sa Peščanika Nikola Samardžić...
Postavlja se pitanje šta konkretno, u godini svog ujedinjenja, nudi Evropa, jednako sebi i preostalom svetu. I da li oni pompezno najavljivani paketi ugovora sadrže i šta osim puke birokratske demagogije i mehanizama kapitulacije pred udruženim silama prekookeanske agresije novog poretka, nadnacionalnog kapitala, masonskog zla, mojsijevske okrutnosti, cionističkog utilitarizma i neonacističke ideologije zaborava istorije i ukidanja kolektivnih, nacionalnih suvereniteta i individualnih posebnosti.

Što se tiče drugosrbijanaca koji su postali nacionalisti, svojim očima sam gledao stotine zakletih ateističkih Jugoslovena, kako postaju verujuće Srbende...
Preporuke:
6
2
27 petak, 12 oktobar 2018 21:58
Spiridon
@ crni 5 oktobar

crni 5 oktobar
Spiridon, tebi odgovor

ti si BOT i plaćen si da samo kritikuješ SLOBODANA MILOŠEVIĆA

ti nikad nisi napisao ŽIVELA RUSIJA i PUTIN
ti nikad nisi napisao ŽIVELO PRAVOSLAVLjE
ti nikad nisi napisao ŽIVELA REPUBLIKA SRPSKA
ti nikad nisi napisao RATKO MLADIĆ je SRPSKI HEROJ
ti nikad nisi napisao NE želimo SRBIJU u EU i NATO
ti nikad nisi napisao VEČNA SLAVA MILICI RAKIĆ
ti nikad nisi napisao SMRT FAŠISTIČKOM ZAPADU


Dragi moj Miki, svaki tvoj komentar je verovatno i najbolji dokaz onoga što ja pričam a to je da se sva ona nevaspitana i nepismena lumpenproletersko-gejačka fukara što je ridala i pila bensedine 4 maja 1980 za nikada im prežaljenim SFRJ maršal Titom, samo sa Miloševićem posle premetnula u pravoslavce koji misle da umesto ŽIVEO DRUG TITO, ŽIVELA KOMUNISTIČKA PARTIJA treba vikati ŽIVELO PRAVOSLAVLjE, pa sada otkako vam Vožd pod lipom u Požarevcu večno spava a vi lutate negde na potezu Vučić-Šešelj-Dačić-Palma...
Preporuke:
11
10
28 petak, 12 oktobar 2018 22:11
Spiridon
@ Zvonimir Bgd
A šta vi to toliko imate protiv (narodnih) vašara, panađura, sajmova...? Zašto ih poistovećujete sa promocijom kriminala? Kriminal i kriminalci se mogu staviti u kontekst svega, jer ih svuda ima. A narod, tj.sirotinja raja? Narod uzima ono što mu se pruži, prema intelektualnim i duhovnim afinitetima.


Pravi vašari su u zemlji Srbiji umrli još davnih dana, a ono što je ostalo je novokomponovana promocija najgoreg mogućeg kiča, šunda i nikakave veze nema sa srpskom tradicijom, niti sa srpskim selima i varošicama gde su se nekada održavali pravi panađuri, ili ti seoske slave od grčkog panagiri (πανηγύρι) ili ti slaviti.
Umesto da se u zemlji Srbiji gaji tradicija, da se gaji ono malo autohtone kulture koja postoji negde u tragovima, mi smo od cele države napravili jedan veliki rijaliti vašar, pošto je preostalo stanovništvo tih nekih duhovnih i intelektualnih afiniteta, tj ko protiv vašara i Zadruge kaže taj je drugosrbijanac što kleveće i laže!? Aferim...
Preporuke:
12
5
29 subota, 13 oktobar 2018 10:27
Gledač
@Bojan, Priština
O kakvoj okupaciji pričaš?
Proveri o kom peridu se govori u vezi sa pomenutim i koju ulogu su Srbi tada imali.
Promašio si vek, ko se bori za koga, ko se bori za svoju slobodu i dodao malo materijala za prepričavanje izmišljotina po internetu.
Ne kažem ovo zbog zalagnja za nekog već samo kao ispravku velikog promašaja i umetanja toga u potpuno drugu priču kriveći činjenice.
Preporuke:
2
2
30 subota, 13 oktobar 2018 17:05
Nemanja Mihailović
Dobar tekst sa par odličnih delova, a žalosno je kako ga dobar deo čitalaca nije shvatio i koliko ih nije pročitalo tekst sa Vajsa.
Preporuke:
8
4
31 subota, 13 oktobar 2018 22:02
kaca
Zahvalan Z. Cirjakovicu za ovakav tekst kao i Beogradskom sindikatu za Dogodine u Prizrenu!

PS:Skidenje spota sa Jutjuba je cinjenica koja govori sama za sebe, o panici slucajnih Srba i ne samo njih !
Preporuke:
7
4
32 nedelja, 14 oktobar 2018 02:18
/
Moj spirice,toliko o tvom vaspitanju,pedigreu-ostavi mrtve......

A razlika izmedju Cirka i cesto pominjanog (po meni najtalentovanijeg) je razlika izmedju Zvezde danas i one pre 3 decenije.

Tvoja analogija i prihvatanje ostalih govore o karakteru ljudi UOPSTE,a ne naroda,prvog ili drugog,treceg-kao sto sam i pominjao,mnogo govori i o testovima tzv. inteligencije;T J A ,ko te ne pozna,skupo bi te platija.......
Preporuke:
1
6
33 nedelja, 14 oktobar 2018 09:12
Spiridon
@ /
Moj spirice,toliko o tvom vaspitanju,pedigreu-ostavi mrtve......

A razlika izmedju Cirka i cesto pominjanog (po meni najtalentovanijeg) je razlika izmedju Zvezde danas i one pre 3 decenije.

Eh, kada bi još ti shvatio da jedino pričaš o sebi sa tim opsednutim trčanjem okolo i komentarisanjem mojih komentara, možda bi i nešto bilo od tebe, sem beskorisnog zgubidana.
Inače, izvinjavam se šta znači da treba da ostavimo mrtve...?! Je l' to znači, da sledeći put kada neko pomene Staljina ili Hitlera, da treba da skoči neki pogođeni pravednik i obožavalac lika i dela, pa da kaže... Sram da vas bude kako ste nevaspitani, o mrtvima pričate...!?!
Takođe, sve što sam imao da kažem novinaru u civilu sam mu rekao u lice kada je još bio među nama, ne vidim dakle zaista a zašto bih sada ćutao o njemu i njegovom spinovanju!? A to što ti misliš da je taj čovek bio talentovan za bilo šta sem da presipa iz šuljeg u prazno, igrajući se kolariću paniću, pretežno o tebi govori...
Preporuke:
6
4
34 nedelja, 14 oktobar 2018 11:04
/
.........rekao si u lice......

........ti si opasan decko\gospodin

.....nego,idi kazi u lice sta mislis,i ti i svi mi ostali,nekom iz rejalitija.....

...i snimi njegov odgovor,ako eventualno uspes da tablet\mob sacuvas i

..na kraju priJupitaj za psiho-profil onu svoju druzbenicu

.kako se zove to opsedanje poznatim likovima

sigurno je nesto zdravo\normalno
Preporuke:
3
5
35 nedelja, 14 oktobar 2018 13:55
Spiridon
@ nedelja, 14 oktobar 2018 11:04 /

Dečko, mislim da si malo (više) opsednut sa mojom malenkošću, odnosno kao što rekoh kao devojčica koju je ostavio dečko pa onda ona ide okolo i progoni ga gde god da se on pojavi, usput ga i ogovarajući koliko god to može, da bi svi ljudi shvatili koliko je on jedan loš čovek i muškarac. No dobro, samo o sebi govoriš, meni je lično svejedno ali zaista...
Eh da, čisto da ne zaboravim, dakle oko te priče da se kao ne priča o mrtvima, čisto da te obavestim da pravila lepoga ponašanja u našim krajevima nalažu da u trenutku kada se neko upokoji, to jest na vest da ga više nema baš i nije uljudno davati ružne komentare.
Oko toga a što to tačno pokušavaš da mi saopštiš povodom tog kao nekog opsedanja poznatih likova i pratećeg snimanja razgovora sa nekim iz rijalitija, to verovatno samo ti na ovom svetu znaš. Tako da ako ti nije problem, drži se teme ili po svom običaju želiš jedino da pričamo o meni, predmetu tvog "obožavanja"...
Preporuke:
1
3
36 nedelja, 14 oktobar 2018 19:09
Zvonimir Bgd

Spiridon
Pravi vašari su u zemlji Srbiji umrli još davnih dana, a ono što je ostalo je novokomponovana promocija najgoreg mogućeg kiča, šunda

E, moj Spiridone, žalosno je ovako nešto čitati od ljudi koji su načitani, bar se takvim predstavljate. Šta vam to znači "najgori mogući kič"?
Da li vam je poznat pojam kiča i uloge koju je imao i ima na putu do najvećih umetničkih dela?
Vi ovde zauzimate veoma ugodnu ličnu poziciju. Tobože branite vrednosti od ("najgoreg") kiča. I šunda. Pa to je više nego groteskno.
I, što je zapanjujuće, vi uopšte ne uzimate u obzir vreme, protok vremena kao najpouzdanije merilo opstanka ove ili one vrednosti. Da li je potrebno da vas ovde podsećam na brojna danas priznata kao nesporna velika umetnička dela koja su u vreme svog nastanka od konzervativne sredine smatrana za bezvredna i kičerska?
Negovati tradiciju? Naravno, ali sa svešću o tome da i tradicija trpi promene.
Smanjite malo toliku količinu isključivosti i površnosti.
Preporuke:
3
2
37 nedelja, 14 oktobar 2018 22:51
Vladimir Djekic
Izuzetno lucidna analiza koja na temeljan nacin razlaze problematiku koja nas stalno gura u iznudjenu binarnost.
Preporuke:
3
1
38 nedelja, 14 oktobar 2018 23:53
/
samo nekoliko podataka o rejalitijima

pre deceniju kada je sve krenulo,

NIJE POSTOJAO COVEK A DA TO NIJE GLEDAO (mozda neki idealni ljudi na nivou statistickih promilinih promila)

NA TEVEJU SU SE SMENJIVALE GODPODJE I GOSPODA SOCIOLOZI,KOMUNIKOLOZI DA OBJASNJAVAJU ZAOSTALIM BALKANCIMA UNISTENIM KOMUNIZMOM KAKO IM SE DONOSI NOVI SVET ZABAVE,KREATIVNOSTI,PA I HEDONIZMA

KAKO JE SVE TO NORMALNO NA DIVNOM,VRLOM ZAPADU


danas je,hvala nebesima,to uzrok-posledica propadanja neukih,zaostalih,musavih (bar tako razmisljaju isti oni sociolozi,komunikacijski i market-strucnjaci,spineri i ostala elita)

bravo gospodo marxisti bivsi i kapitalisti sadasnji-propagandu ste izucili da sve prsti
Preporuke:
1
1
39 ponedeljak, 15 oktobar 2018 07:58
Spiridon
@ Zvonimir Bgd
Šta vam to znači "najgori mogući kič"?
Da li vam je poznat pojam kiča i uloge koju je imao i ima na putu do najvećih umetničkih dela?
Vi ovde zauzimate veoma ugodnu ličnu poziciju. Tobože branite vrednosti od ("najgoreg") kiča. I šunda. Pa to je više nego groteskno.

Ukoliko vi to meni u ovom trenutku pokušavate da objasnite da su Šabački vašar i ostala mu vašarska braća i sestre, neka buduća izuzetno vredna umetnička dela samo smo mi trenutno nesvesni tog njihovog epohalnog značaja, onda zaista ne znam šta da vam kažem, sem da ste me zaista ali bukvalno ostavili bez teksta.
Prema tome današnji nazovi vašari su najobičnija kič parada i podilaženje najprimitivnijim mogućim pobudama, odnosno sa srpskom tradicijom imaju veze kao što i vaš ljubljeni vojvoda Voja ima veze sa istom kada uđe u rijaliti da odigra kolce.
Problem i jeste nastao kada su se srpske tradicije i patriotizma dohvatile titoističke komitetlije, koji su shvatili da su Srbi sa 40 i kusur...
Preporuke:
1
1
40 ponedeljak, 15 oktobar 2018 08:12
Spiridon
@ /
samo nekoliko podataka o rejalitijima

pre deceniju kada je sve krenulo,

NIJE POSTOJAO COVEK A DA TO NIJE GLEDAO (mozda neki idealni ljudi na nivou statistickih promilinih promila)

Nešto se ne sećam da sam pratio bilo kada bilo koji rijaliti, što isto važi i za 99% mojih prijatelja i poznanika, tako da time što misliš kako su to svi pratili jedino pričaš o sebi isvom okruženju. Inače postoje i na tom "zlom" Zapadu rijaliti programi ali ne na nacionalnim frekvencijama i u tzv prajm tajm terminima, odnosno od onoga što postoji na Zapadu mi smo uspeli da napravimo samima sebi prilagođenog mutanta, koji se savršeno dobro uklopio u mizanscen koji su činili kojekakve Grand parade, kao i totalna izmeštenost u vremenu i prostoru načina na koji izgledaju i ponašaju se mladi u zemlji Srbiji. Međutim ovde se svaka priča uvek svede na "zli" Zapad, na neke zavere, te na autošovinizam pismenih i obrazovanih, odnosno glorifikovanje vašarske jagnjetine kao simbola otpora...
Preporuke:
1
0
41 ponedeljak, 15 oktobar 2018 13:29
crni 5 oktobar
Spiridon, tebi odgovor

Fašistički zapad hoće da uništi pravoslavlje a Slobodan Milošević nije dozvoljavao paradu ponosa u Srbiji .
Preporuke:
2
1
42 ponedeljak, 15 oktobar 2018 16:43
Spiridon
@ ponedeljak, 15 oktobar 2018 13:29 crni 5 oktobar
Spiridon, tebi odgovor

Fašistički zapad hoće da uništi pravoslavlje a Slobodan Milošević nije dozvoljavao paradu ponosa u Srbiji


Mmmdaaa titoista, Jugosloven i ateista Slobodan Milošević i njegova neuračunljiva žena iz iste Tita-Partija ekipe, zaštitnici pravoslavlja. Kako da ne, sada se sve savršeno uklapa a posebno onaj deo da si prvi ti plakao ali kao malo dete 4. maja 1980, dok još nisi shvatio da fašistički Zapad 'oće da nas satre. Jao, jao licumuri što ste shvatili da ste Srbi i da ima to neko pravoslavlje tamo negde 1989 godine...
Preporuke:
2
1
43 utorak, 16 oktobar 2018 00:07
Zvonimir Bgd
Kakve sad "komitetlije", Spiridone? Zašto namerno obarate nivo diskusije?
Naravno da kičersko delo ne mora postati buduće umetničko delo. Da li se vi to pravite nevešti ili stvarno ne razumete napisano? Kroz vreme menjaju se i kriterijumi. U kritici umetnosti to je posebno klizav teren. Na njemu su se okliznuli mnogi procenitelji i kritičari savremenici. Ne mora svaki stvaralac biti i umetnik, ali će možda naći svoju publiku. Posle nekog vremena, NEKI od tih stvaralaca su priznati kao umetnici, a njihova dela kao umetnička. U oblasti kiča imate primer sa naivnim slikarstvom. Skulptori, slikari, pesnici ekspresionisti i nadrealisti s početka 20.veka su najpre sablažnjavali puritansku javnost buržoaske Evrope. U muzici nestaje (tradicionalni) tonalitet, u slikarstvu (tradicionalna) perspektiva. Danas su mnoga njihova dela uzori u istoriji umetnosti. U svojoj političkoj angažovanosti, neka od tih dela su pružila ogledalo skorojevićima ratnohuškačke evropske elite. Smanjite egoizam.
Preporuke:
0
1
44 utorak, 16 oktobar 2018 08:15
Spiridon
@ Zvonimir BgdNaravno da kičersko delo ne mora postati buduće umetničko delo. Da li se vi to pravite nevešti ili stvarno ne razumete napisano? Kroz vreme menjaju se i kriterijumi. U kritici umetnosti to je posebno klizav teren. Na njemu su se okliznuli mnogi procenitelji i kritičari savremenici. Ne mora svaki stvaralac biti i umetnik, ali će možda naći svoju publiku. Posle nekog vremena, NEKI od tih stvaralaca su priznati kao umetnici, a njihova dela kao umetnička.Nismo mi ovde pričali o slikarstvu, pa da se vi nastavljate na ono što sam ja napisao, već sam govorio o tome da su vašari danas u zemlji Srbiji najobičnija parada kiča, šunda i podilaženje najnižim mogućim pobudama, koja nikakve veze nema sa srpskom tradicijom. Dakle kakve to veze ima sa tom vašom pričom, verovatno samo vi na ovom svetu znate...
Preporuke:
1
2
45 utorak, 16 oktobar 2018 10:12
Spiridon
@ Zvonimir Bgd
Naravno da kičersko delo ne mora postati buduće umetničko delo. Da li se vi to pravite nevešti ili stvarno ne razumete napisano? Kroz vreme menjaju se i kriterijumi. U kritici umetnosti to je posebno klizav teren. Na njemu su se okliznuli mnogi procenitelji i kritičari savremenici. Ne mora svaki stvaralac biti i umetnik, ali će možda naći svoju publiku. Posle nekog vremena, NEKI od tih stvaralaca su priznati kao umetnici, a njihova dela kao umetnička.

Nismo mi ovde pričali o slikarstvu, pa da se vi nastavljate na ono što sam ja napisao, već sam govorio o tome da su vašari danas u zemlji Srbiji najobičnija parada kiča, šunda i podilaženje najnižim mogućim pobudama, koja nikakve veze nema sa srpskom tradicijom. Dakle kakve to veze ima sa tom vašom pričom, verovatno samo vi na ovom svetu znate...
Preporuke:
1
1
46 utorak, 16 oktobar 2018 10:24
Spiridon
@ Zvonimir Bgd

Prema tome mene zanima na osnovu čega vi smatrate da su vašari u zemlji Srbiji na bilo koji način u ovom obliku povezani sa srpskom tradicijom a ne da skrećemo sa teme i pričamo o vrednovanju umetničkih dela kroz istoriju. Takođe, svaki pokušaj da se jagnjetina ispod vašarske šatre poistoveti sa prijemima u ambasadama per se, potiče iz one iste miloševićevsko-šešeljevske matrice u kojoj se glorifikuje svakojaki kič, primitivizam i prostaštvo jer to je zaboga autentično srpstvo, dok je svaki oblik pismenosti sam po sebi već sumnjiv. Inače moja priča sa titoističkim komitetlijama upravo govori i tome, to jest da sve dok se oni nisu pojavili 1989 srpski patriotizam i nacionalizam je u sebi imao inkorporirano obrazovanje, uljudnost, pismenost kao kamen temeljac bez koga se nije moglo. Nažalost dođoše divlji oteraše pitome, pa je danas zahvaljujući Miloševiću odnosno njegovom potrčku vojvoda Voji, pojam patriotizma-nacionalizma ostao pretežno vezan za potpuno suprotne vrednosti...
Preporuke:
1
0
47 sreda, 17 oktobar 2018 00:35
Zvonimir Bgd
Spiridon

Pokušao sam da vam skrenem pažnju na par faktora koji su važni u vezi sa pričom o tradiciji: vreme, prostor, promena, a na prvom mestu - narod.

Ko je nosilac tradicije? To je narod. I njegova istorija koja nije pravolinijska. Ne pojedinac. Ni grupa. Ni elita. Nego svi oni zajedno sa narodom kome pripadaju nose i oblikuju tradiciju.

Vaš svet, to je crno-beli svet pun predrasuda. Manir manihejskog gledanja. Takvo gledanje uvek je osuđeno na iluzije, zablude. Jer stvarni svet nije takav. Valjda zato i postoji npr. višestranačje. Vi različitost ili ne razumete, ili nikako ne umete da prihvatite kao normalnu pojavu. Zato imate neku smešnu potrebu da sve neistomišljenike svedete na inferiornu masu koja nije dostojna olimpijskih visina čije vrhunske kote samo vi i poneki odabrani poznajete.
Z. Ćirjaković je u ovom tekstu i takve potkačio. S pravom. Ali je i ukazao na raširenu hipokriziju "uglednih" koji halakaju na vuka dok lisice meso jedu. Vidimo se...
Preporuke:
0
1
48 sreda, 17 oktobar 2018 08:47
Spiridon
@ Zvonimir Bgd

Pitao sam vas da mi objasnite šta je tačno na vašarima u zemlji Srbiji danas povezano na bilo koji način sa srpskom tradicijom ali sam umesto odgovora dobio još jednu tiradu, po kojoj ako sam dobro shvatio nosilac tradicije je narod, pa šta god on da radi to je u suštini tradicija samo njena modernizovana verzija. Šta zaista reći a ne zaplakati...
Inače zahvalan sam vam na komentarima zato što savršeno dobro pokazujete zašto smo danas u ovoj septičkoj jami, gde se narod zabavlja Grand paradama i gledanjem Zadruge. Problem svih problema i jeste moj Zvonimire što mora postojati obrazovana i pismena elita a ne da istu čine Mitrović, Karić, braća Vučić, te sve moguće starlete i pevaljke, odnosno svi oni čija lica gledate svaki dan na naslovnim stranama. Međutim posle vašeg ljubljenog druga Tite, dolazi vaš Vožd Sloba pa kreće novi krstaški pohod na pametne, da bi se patriJotski naboj bolje propagandom prodao svojoj lumpenproleterskoj rulji koja je u njemu videla Vođu...
Preporuke:
0
1
49 sreda, 17 oktobar 2018 08:59
Spiridon
@ Zvonimir Bgd

Tako da smo potpuno logičnim sledom događaja dobili novog Vođu u vašem bivšem miljeniku Vučiću, koji samo nastavlja tamo gde su Milošević i njegova dvorska luda vojvoda Voja stali. To je to potpuno isto podilaženje svakojakom prostaštvu, najnižim mogućim pobudama, gde se rulji daje malo hleba i puno rijaliti igara, gde se svako iole kulturan, obrazovan i pametan pokušava svući dole u blato, gde vi "poštovaoci" srpske tradicije jedino umete da egzistirate, gde se osećate kao ribe u (blatnjavoj) vodi. Aferim vam Zvonimire, ovo je Srbija iz vaših snova, prepuna "autohtone" srpske tradicije, gde je sav šljam gore a sve što vredi već decenijama tavori negde dole ili pakuje svoje kofere da napusti zauvek zemlju. Naravno po vama, sve je to deo neke soroševsko-globalističke zavere, dajte da mi krkamo jagnjetinu ispod šatre, dajte da pljujemo na ulicu i gledamo Zadrugu, jer samo to je autohtono srpstvo, nismo se mi prodali strancima...
Preporuke:
0
1
50 sreda, 17 oktobar 2018 17:26
Zvonimir Bgd
Vi mi pripisujete afinitete kao da me lično znate. Da li se mi lično poznajemo, Spiridone?
Šta vi mene pitate? Da vam pišem elaborate o srpskoj tradiciji? Tradicija je širok pojam. Od tradicije krvne osvete, do tradicije odlaska u prekookeansku pečalbu. Kada je reč o vašarima, naravno da je i danas mnogo toga tradicionalno prisutno. Od iznošenja proizvoda kućne radinosti na prodaju do pevaljki koje prodaju svoj glas, a ponekad i druge kvalitete. Krkanluci nisu izmišljotina ni Miloševića, ni titoista, nego su odvajkada sveprisutna tezga vašara. Iz kog su vremena čuveni stihovi "O babo, kupi mi babo pečenja jarećeg"?
Pogledi na prošlost su vam idealizovani, jer je slabo poznajete. Preporučujem vam knjigu Stanoja Bojanina "Vreme praznika i dokolice u Srbiji Nemanjića". Bitne karakteristike panađura su i danas prisutne. Naravno, stižu i novine. Ne samo loše, ima i dobrih. Komercijalizacija kiča i šunda? Oduvek, a posebno danas. Vi Spiridone ko s Marsa da ste pali. Gde vi živite?
Preporuke:
0
1
51 četvrtak, 18 oktobar 2018 12:53
Spiridon
@ Zvonimir Bgd

Plašim se da nvi niste svojim očima videli neki vašar u skorije doba, već iz svoje fotelje negde na beogradskom asfaltu imate onda romantična snoviđenja koja sa realnošću slabo da imaju nekog dodira, pa vam zato preporučujem da ne budite lenji te da posetite na sledeću Malu gospojinu onaj najčuveniji Šabačaki vašar. Onda dođite pa mi recite gde se to dedoše ti proizvodi domaće radinosti, pošto je to meni kada sam bio mnogo više ličilo na onaj deo preko puta Buvlje pijace tu ispod železničke na Novom Beogradu gde se prodaje sve i svašta, od usisivača, preko akumulatora ili bicikala, do kojekakve polovne robe sumnjivog porekla a o programima i atrakcijama ispod šatre da i ne govorimo.
Inače hvala na pitanju sećam se vašara u zemlji Srbiji pre nego što su vaš vojvoda Voja i Vožd Sloba otkrili koliki su oni Srbi a imao sam prilike u dosta navrata da vidim kako izgledaju panađuri u Grčkoj danas, kako se čuva svoja tradicija, uz neizbežno modernizovanje ali bez šunda i kiča...
Preporuke:
0
1
52 četvrtak, 18 oktobar 2018 23:46
Zvonimir Bgd
Da smo mi živi i zdravi, Spiridone, do početka sledeće jeseni. A vašu preporuku da tada odem na šabački vašar sa zadovoljstvom prihvatam. Do sada tamo na vašaru nisam bio. Ne znam zašto mi se čini da smo tu negde vršnjaci, u svakom slučaju sam do sada bio na raznim vašarima po istočnoj i južnoj Srbiji. To je što se ličnog odlaska tiče. Ostatak atmosfere gledam preko različitih medija. Ne znam da li se sve verno prenosi ili romantičarski lažno predstavlja, samo ne vidim veću razliku u odnosu na predstavu o savremenim srpskim vašarištima koju sam komentarisao. U Grčkoj je panađur skoro pa stalno. I tamo ima svega i svačega, ali baš da nema kiča, malo ga preteraste. Pa dovoljno je pogledati onu sveprisutnu postavu gipsanih antičkih figura i sl.
Ali, u redu. Vašari su i za turiste sa kojima Grci umeju bolje nego mnogi.

Predlažem da ovim zaključimo diskusiju. Za sada.
Inače, manite se vojvode i sličnih na neko vreme. Ne brinem se ja za njih. Bolje pišite o svojim uzorima.
Preporuke:
1
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner